شبیه ساز قفل آیفون برای اندروید با iPhone Lock Screen Pro v1.7
 
HTC
All for your HTC
 
 

iPhone Lock Screen Pro 1 شبیه ساز قفل آیفون برای اندروید با iPhone Lock Screen Pro v1.7

آیا به دنبال نرم افزاری برای شبیه سازی فضای گوشی خود به آیفون هستید ؟ شما به کمک نرم افزار iPhone Lock Screen Pro به آسانی می توانید قفل صفحه نمایش خود را تبدیل به گوشی آیفون کنید و با تنظیمات پیشرفته آن از فضای گوشی خود لذت ببرید.

 

 

iPhone Lock Screen Pro 3 شبیه ساز قفل آیفون برای اندروید با iPhone Lock Screen Pro v1.7




نظرات شما عزیزان:

sana
ساعت17:46---15 دی 1390
سلام طه جان من موبایل htc دارم زنگ sms این موبایل خراب شده چی کار کنم ?

htc-mini hd
پاسخ:سلام و درود فراوان خدمت شما دوست عزیز ،من در این وبلاگ سعی در ارائه و گسترش نرم افزار های جدید و به روز سیستم اندروید دارم و اگر رفع اشکالی هم باشد ،اگر در خصوص سیستم عامل اندروید(اعم از htc,samsung,sonyericsson,...) باشد می توانم دوستان را راهنمایی کنم .خوش حال می شوم دوباره به سر بزنید.با تشکر...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان HTC و آدرس htcmobile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 94367
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت